piątek, 28 listopada 2014

Z koła...

Dziś się nie będę rozpisywać, bo przedstawię bardzo prostą rzecz... Kilka tygodni temu uszyłam spódnicę z pólkola, a i też udało się uchwycić ładną pogodę. W tamtym roku szyłam już spódnicę z kola (link), a teraz zrobiłam z połowy. Materiał to cienka pianka, który bardzo dobrze się szyło i szybko, bo dołu nie wykańczałam.

Jak wykonać taką spódnicę? Potrzeba dwie długości materiału, pasek, flizelinę do usztywnienia paska oraz zamek błyskawiczny. Jest to bardzo prosta spódnica, sama się układa i szybko się szyje.




24 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że sukienka super się prezentuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódnica,takie fasony zawsze się sprawdzają :)
    kiedyś szyłam drobne rzeczy,a dawno tego nie robiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica! Materiał bardzo ładny i ten lekki połysk, cudny.
    Jestem wielką fanką spódnic z koła i półkola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnice z połowy koła podobają mi się nawet bardziej niż z całego.
    Ładnie się układa i bardzo podoba mi się jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie spódnica z półkola też układa się lepiej:-)

      Usuń
  5. Spodobała mi się bransoletka, czy tam zegarek - nie widać dokładnie, ale pasuje do tej stylizacji! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zegarek. Dziękuję! Takie srebrne zegarki można kupić w https://srebropol.pl/

      Usuń
  6. Ładnie się układa i super podkreśla talię! :) fajnie, że udało Ci się uszyć ją z niestrzępiącego się materiału! Takie spódnice chyba właśnie wracają do łask :)
    Też taką teraz szyję, ale mam zupełnie inną technikę ;) moja jest ze szwami i zamkiem krytym z boku i tylko wrednie strzępiący się materiał utrudnia sprawę... czeka mnie obszywanie wszystkiego lamówkami, bo inaczej tego nie widzę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mnóstwo jest takich spódnic w sklepach. Oj, lamówki...łatwo nie będzie...;-)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się kolor tej spódniczki a suwak z tyłu dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow! Pięknie. Wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuje szyć podobną spódnicę z pianki :) Twoja jest świetna. Materiał ślicznie się blyszczy. No i idealnie Ci w takim kroju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! Z pianki też będzie super wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna spódnica, a Ty ślicznie w niej wyglądasz. :-) Zazdroszczę umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor i bardzo ładie się układa. przy szerokich biodrach mm chyba u mnie y to ładnie nie wyglądało zatem u ciebie jest idealnie i bardzo mi się tez podoba bluzeczka jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń